sissy that walk

ikväll är adore delano, courtney act, sharon needles, jinkx monsoon, michelle visage i oslo. tänk så fantastiskt om också jill, katta, linnéa, fredrik och lollo också hade varit i oslo och vi hade kunnat beskåda våra dragqueens på sentrum scene, kanske till och med med en öl i handen. kastas tillbaka ca ett år i tiden när vi varje söndag levde i rupaulvärlden. 
 
om det är michelle visage eller jag själv på bilden kan vara svårt att se, men kan avslöja att det är jag. förra påsken när jag var kvar i oslo och jobbade medan de andra befann sig i sverige blev jag en eftermiddag mycket uttråkad och bestämde mig därför för att sminka mig hårt och stoppa strumpor i behån. jag nådde mitt önskade resultat och plötsligt var jag michelle visage. tog ca sjutttio bilder på mig själv den dagen och här är en av dem. tada
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0