sommarens sista helg (update)

det känns som att jag blinkade och sen var helgen med oscar (och andra fina) gången. så bra dagar. här kommer en sammanfattning, kanske inte helt sammanhängande och kanske inte med helt korrekt uppbygda meningar. men ändå.
 
torsdag
lång arbetsdag, sprang runt på oslo city med en nyinköpt hink till en brukare i den ena handen och en jäkla massa tidspress i den andra. middag och yaniv på toftes gate, sen var det dags för mig och oscar att vandra hem i ösregnet. det var fint att sova med honom. 
 
fredag
lång arbetsdag, denna gång i solsken och inte lika mycket tidspress. sen... sen var det igång. vodka från berlin innan dans på the villa. oscar försvann. anna och jag hamnade på en efterfest där jag mötte en oskön snubbe som påstod att hans pappa var inblandad i mordet på palme och att vapen är detsamma för killar som skor är för tjejer. på det svarade jag nej och blev fett irriterad eftersom det var en korkad generalisering. lämnade efterfesten och somnade hos patrick. 
 
lördag
steg inte upp ur sängen förrän 14.30, vilket var asvärt. hem för att byta kläder och sedan ölfrukost på parkteatret vid femtiden med jill, lousie, gabbe och oscar. efter det var pasta, vi hade en inflyttningsfest med diverse svenskar, danskar och norrmän. maffia. dåligt cadis. efterfest. somnade återigen på markveien. 
 
söndag 
steg upp tidagare än halv tre denna dag i alla fall. jag stekte pannkakor och sen var det picknick i sofienbergsparken med oscar, louise, gabbe och saga. yaniv och kos. 
 
och där, mina vänner, där var det slut på det roliga. oscar åkte till göteborg och jag började jobba. sen har jag jobbat typ konstant fram till kl fem idag. dubbelpass och grejer. 
 
UPPDATERING MED BILDER. WHAT
 
lördagsnattens trötta efterfest
 
"nu tar vi en bild här inne på toaletten, hörni." Susanna, sent på the Villa
 
mellan pannkakor och yaniv. och sushi.
 
hörs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0