20 sept

okej, har nu svar på var vi var igår. vi var hemma. annas carlingskompisar och jill, lollo, julia, madde, gustaf och saga var här. carlingsfolket drog dock vidare till qadis medan vi andra blev kvar. finast var det när vi körde ölspelet och en av reglerna var att varje gång man drack skulle man ge en komplimang till någon. det blev långa fina utläggningar om hur mycket vi tycker om varandra. väldigt känslosamt och vackert. till slut var det bara jag och saga kvar och vi snackade. plötsligt var kl 4, saga gick hem och jag gick till patrick. 
 
som så många söndagar förr har vi idag ätit crêpes här på løkka. crêperie de Mari sviker en aldrig. yaniv, plankan, choklad och allmänt skönt häng på toftes gate efter det. nu ska jag anna kolla på harry potter (trean, den bästa!!). allt det här kan summeras till en mycket bra söndag. tack för mig 
 
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0