14 okt

igår var kos. jobbet bjöd på gemensam lunch på den franska restaurangen som ligger bredvid kontoret. gott som fan. kine, benedicte, och jag drog vidare till løkka för ett glas vin.. det blev mer än så. först dyra drinkar på aku aku, sen en flaska rött på tea lounge, fotboll och öl på shamrock och till sist drog vi till tijuana för tacos och mer öl. helt okej med tanke på att jag har varit ledig idag. vaknade kl två hos patrick. kaffe, äggmackor och dr who. och det var min dag och nu ska jag sova. tagga jobb från 06 till 18 imorgon
 
hörs
 
P.S något sjukt som hände för några dagar sen. anna tappade sin iphone utan skal från vår balkong på femte våningen rakt ner i asfalten. och det skedde INGENTING. fine, några små repor i ena hörnet men annars funkar allt. kamera, högtalare, mikrofon. skärmen sprack inte ens. it's a miracle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0