tjugoförste i sjätte

midsommardagen lider mot sitt slut och jag ligger i soffan, varvar mellan facebook och arrested development. överlag skulle man kunna säga att hela min vardag numera går ut på att varva mellan facebook, arrrested development och jobb på hemtjänsten. fast någonstans där emellan hann jag även med att besöka midsommarfirande hos katta igårkväll.
 
det var en fest med vingliga stolar på gräsmattor, diskussion om den romerska chokladbågens historia, glitter, en absurd mängd färskpotatis och dans till de feta högtalare som så troget har ljudit vid varje festtillfälle i kattas stuga. kall, trött och nykter somande jag sedan i min säng. till min förtvivlan ringde alarmet efter vad som kändes som en sekund. kvart i sex övergav jag sängen imorse och nu ska jag strax återvända dit. och kvart i sex är det dags att gå upp igen. fast imorgon jobbar jag till halv två, inte till halv fem som jag gjorde idag. det här var intressant va?
 
hörs 

Kommentarer
Postat av: greta

du bloggar!!

2014-06-27 @ 15:18:38
URL: http://asgeirsdotttir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0