sista måndagen i skolan

sista provet är härmed avklarat, (att jag har ytterligare en muntlig examination i franskan är något som jag inte försöker tänka på mycket på...) det är himla stor hög med saker som känns bra just nu. det är lite kung och dylikt. i den kategorin kan vi sätta gårkvällen också. den innefattade tre bilar, en katta, en jill, en timo, en aris och en ellie. katta och jag tog bilen till jill för att hälsa på lite spontant hemma. hon var inte hemma. det visade sig att hon, timo och aris åkt hem till mig och katta för att hälsa på lite spontant. resultatet blev att vi möttes vid braskens, ellie kom och vi åkte till en brygga. där kom också en anka med i bilden. 
 
ikväll då. ikväll är det möjligt att det blir lite måndagsklubb. det vet vi inte än. vi får se. det blir kul
hörs
 
en lite äldre bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0