jamen hej hej

kl. 00.00 ska ett religionsarbete vara inlämnat. katta och jag sitter och pluggar vid köksbordet. eller katta gör nog det i alla fall. jag bloggar istället, men det vet inte hon om. snart ska jag också börja skriva. 
 
det är ju maj nu och jag tror att vädret har förstått det. efter det alldeles för långa vintern kommer nu solen som en jävla fetsmäll. tänker att det är lite kompensation typ. igår hade vi, jag, jill, katta och ellie en ytterst fin dag. tanken var att vi skulle sitta instänga i vårt kök med endast datorskärmarna som ljuskälla och skriva våra religionsarbeten. men så blev det inte riktigt. vi satt ute på balkongen i underkläder och låg på en filt i gräset och hade solen som ljuskälla istället. enda gången vi var inne var när vi åt pizza. man skulle kunna sammanfatta hela dagen med ett ord: bedjonsey. 
vi kastade även runt med en massa pengar. inga konstigheter
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0