onsdag (och en liten notis från i måndags)

min vardag är så himla annorlunda jämfört med hur den var för endast några sedan. då gjorde man allt. hela tiden. i stora drag är det enda jag gör nu är att äta, kolla lite game of thrones (fjärde avsnittet av tredje säsongen, jag börjar närma mig det nionde avsnittet, omg) och jobba. eller i alla fall från och med nu, för idag hade jag min första riktiga jobbdag, innan har jag ju bara gått bredvid. men det går bra, tanterna och farbröderna är gulliga. 
hörs
 
ps. i förrgår hörde vår hyresvärd av sig. han frågade i fall det var okej om han visade lägenheten för några potentiella hyresgäster senare under dagen. jag svarade något tvekande att det skulle väl funka, men VAFAN, varför ska det flytta in några andra typer vårt hem? jag fattar ingenting. dock tror jag inte att de kommer vilja ha lägenheten, med tanke på den katta och ellies svettiga kebab som ligger kvar på köksbordet sen studenten. höhö. 
jag ger er en fantastisk bild
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0