en vecka kvar

till studenten. alltså va?
 
annars då? livet är rätt fantastiskt och jag har haft mycket roligheter för mig. till exempel har vi hängt på en brygga och därmed skjutit upp att plugga till det sista provet. det var utgång och dans förra måndagen, det var krök, häng och akrobatik i trädgårn kvällen efter med jill, katta, ellie, björn och aris. det har varit p5 med shadi och jasmin, det har varit kollektivboende med lite sömn och lite mat vi har fuckat med aina och haft ytterst få lektioner.balen är icke att förglömma då mina vänner var vackrast i världen. det var skylten med aris och adam när tms spelade. vi har spelat fotboll, badat i stångån. jag har filmat en massa fina saker. one direction är fortfarande en lika stor del av mitt och kattas liv och de är med oss i det mesta vi gör. den sista sommarkonserten har varit och jag spelade ett pianostycke och grät över ångesten att lämna allt under studentsången. klassen har myyyst ute i björkfors någonstans, vi letade vackra stenar, grillade, kollade på esv-konserten, myyyst, gick på promenad och sjöng rövarsången, lyssnade till annas godnattsagor och sov. (jag älskar er, es3a). 
 
nu är jag hemma på hovby. har solat och börjat kolla på game of thrones. 
nej, balkongen och solsängen saknar mig, bäst att jag går ut igen
hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0