spänning i vardagen? fixa mobilt bredband

ja, det är sannerligen något som är superspännande. titt som tätt får jag något litet sms (och ibland inte så litet heller) på bredbandet. det är någon stackare som har skickat fel förstås. i min inkorg har jag två sms för tillfället. det första lyder såhär:
 
"Tack Felix, jag undrar om du fått någon nyckel till kyrkan?

Annars får du det den 27/1 Jag kommer att finnas i kyrkan då vid 9-tiden.
/Margareta" 

 

det andra lyder såhär:

 

"jobbar du"

kul va? men det mest spännande smset jag fått på bredbandet måste vara det som kom i september 2011. det fick till och med ett eget blogginlägg

 

och det var på den tiden jag fick kommentarer också ser jag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0