söndag kväll och jag bloggar istället för att skriva ett skitviktigt svenskarbete

amen på riktigt nu, jag ska blogga. för ett par sekunder sedan postade shadi ett inlägg på min facebooklogg. hon undrade om jag hade slutat blogga - det har jag ju inte. det är bara det att jag inte bloggar. förutom nu då. men nu har jag en plan. jag har en plan för hur inläggen ska ploppa upp lite mer frekvent här. det är inte så himla lång tid kvar innan mitt och mina vänners liv här i linköping tar en paus för att vi ska upptäcka nya ställen och nya människor. förändring och allt sånt. men ni, mina vänner, är det finaste jag har. jag är evigt tacksam för att jag har er. när alla vi är utspridda över hela världen är det tänkt att jag ska kunna gå tillbaka i mitt arkiv och läsa om allt det som var. om allt på kaserngatan 39, östgötagatan 26, skogslyckegatan 72, folkunga och ågatan typ.
 
nu har det varit bloggtorka här på redaktionen ett bra tag, och det svider. jag tror att jag haft för kul för att blogga. men nu är det dags att hitta tillbaka till gamla rutiner och komma igång dokumentationen. om jag gör det kommer jag tacka mig själv när jag sitter där ensam om något år och saknar er.
kungar är ni
allihop
allihop?
allihop
 
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0