och nej, jag har fortfarande inte skrivit klart mitt engelskarbete

idag är en sådan där dag då jag är så trött så att jag.. ah, jag vet inte ens. jag tror det var för att jag hade en så fin dag igår. lunch på nya, gemytliga espresso house med jill, ellie och katta och de sjukaste avsnittten av skins typ någonsin. igår var det även lite boda borg, lite mat och lite allmänt prodd. dock var det där med boda borg lite halvsant i och för sig. länge var planen att vi igår skulle åkt dit igår men så bidde det inte. lite mat och och lite allmänt prodd blev det dock som utlovat. denna kväll var ellie juan värdinna. kung. till borensberg åkte vi och lite senare åkte vi från borensberg. för vissa lockade torsdagsklubben, men en del av sällskapet, inklusive mig, hör väl kanske inte grejen med att gå ut på det viset lika mycket. dessutom är ju pengafaktorn ett ständigt jävla problem. jill, fronczak, linnea och jag drog till repan istället. fint var det där med jam och saxofonspipande. lite extra fint var det väl kanske också för att det var fronczaks och linneas första gång där och deras första intryck av hela grejen bör ha varit ganska soft. vi öppnar dörren och ut strömmar någon skön exotisk musik. tänk lite kromatiska närmanden, lite långa utdragna toner, några rungande syntackord, lite smäktande wailningar och mikrofoner med fett mycket reverb. emil, jonathan och timo var det som stod för välljudet och de var så jävla inne i det så vi fattade ingenting. det var lite amen-vi-styr-upp-en-helig-välkomstcermoni-då-feeling över det hela. 
hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0