idag var en speciell dag

detta var helt bortanför min vetskap, men det var tydligen "dissa-susanna-dagen" idag. detta var även dagen då UngDialog ägde rum. politiker, tjänstemän och ungdomar samlas för att diskutera allt mellan himmel och jord (dvs skolan, kommunen och säkerhet typ) detta var jag allmäld till, även detta var först bortanför min vetskap. ellie och jill tänkte att vi fyra, alltså ellie, jill, katta och jag, skulle göra det till en grej -  snacka med politiker och fika en tisdagförmiddag blir ju kul, vi är ju på allt liksom. och ja, det hade varit kul om de andra dykt upp. men nej, där var jag, ensam, tre minuter innan själva grejen skulle börja. 
stackars, stackars, stackars mig
 
äsch, skoja ba. jag klarade mig bra, lukas var ju där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0