förresten, det där med pannkakor

om ni har gott minne (eller det kanske är en fråga om intresse) minns ni kanske att jag och katt skulle äta pannkakor i måndags. det gjorde vi. på tisdagen skulle jag hitta på något att äta själv, ty sambon var iväg på annat bestyr. pannkakor, tänkte jag då, det kan jag ju göra. sagt och nästan gjort. allt går som planerat när jag steker den första pannkakan. sedan sket det sig. jag välte ut hela jävla bunkfan med smethelvetet. satte mig på köksgolvet och tjurade samtidigt som jag tuggade i mig den enda lilla pannkaka jag hann göra och sa adjöss till det goda humöret för den dagen.
 
men jag ska inte klaga - pannkakan var jättegod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0