sad sunday

inatt drömde jag att jag skulle gifta mig. jag vet inte med vem, men det är en bagatell. allt var så verkligt och alla som jag känner var där typ. jag tror jag var gravid också. jag vaknade flera gånger under drömmen, men kunde liksom komma in på samma ställe igen när jag somnade om. dock hann vi aldrig komma fram till själva bröllopsceremonin.. det var tråkigt. nu har det gått flera timmar sedan jag vaknade men jag är ledsen fortfarande. det känns som att jag har blivit dumpad vid altaret och fått ett missfall. 
 
vilken jobbig dag det här blev

Kommentarer
Postat av: Björn

jag drömde häromnatten att du och jag cyklade i solskenet och hade det kung. sen plockade du upp en piska. sen minns jag inte mer

2013-04-07 @ 16:00:25
URL: http://barbajuan.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0