påskis

det är påsk och påsklov och dagarna degas ihop. nu är det ju redan onsdag liksom. tillbringade största delen av gårdagen i linköping. om man ska vara lite mer precis var det ca en timma i solen på balkongen med en magnum white och soundtracket till chess, därefter ett par timmar med malin, elin, karin coh lin (vad är grejen med att alla namn plötsligt slutar på "-in") på gyllentorget, även detta i solen. ja, jäklar vad det är vår nu. vi drog en runda i affärerna också, mest bara för att. det slutade med att jag blev ägare till en soft orange tröja och ett par skor. de nya inköpen må berika själen, med på min plånbok har de motsatt effekt. dock tänker jag att jag slapp undan rätt billigt ändå, skorna kostade ju bara 80 spänn liksomär det kung eller är det kung? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0