jävla rubrikhelvete

nu var det ett tag sen sist, det bara blir så. i alla fall, idag är det onsdag och det är den 24e oktober och det är kolsvart ute. hösten är skitfin och så, men jag har ändå lite svårt för den här mörka perioden mellan tidig höst och fram tills alla julstjärnor, julstakar och ytterbelysning kommer fram. plus att då dricker man mycket glögg också och det lyser upp vilken mörk vardag som helst. men än så länge är vi inte vid den där mysimysimysitiden innan jul, utan nu är det typiskt mycket oktober.
 
och vad gör jag just nu? jag käkar satsumas (åt just upp min elfte för dagen, så himla jättegott ju), youtubar korvas, skriver engelska, lyssnar på gospel och sådana grejer. rätt okej ändå.
 
imorgon är det inga lektioner, utan en hel dag med pa-kämp väntas mig och jill.
det var allt för detta inlägg. tack för mig.
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0