var precis med om en jobbig grej

jag var just på ica och köpte ett åttapack med toalettpapper. det var det enda jag köpte och jag blev genast psykiskt obekväm när jag väntade i kön. värst var det på vägen från affären till lägenheten. glömde påse och bar därför rullarna under armen. mötte en massa dömande blickar hela tiden. försökte gå med stolta steg men det gick inte. gömde därför mitt skamliga inköp under jackan och halvsprang resten av sträckan.

inrättar mig regelrätt till den stela och nervösa svenska stereotypen.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha!! Jag döör

2012-05-16 @ 20:02:40
URL: http://emmaityskland.blogg.se/
Postat av: Elvira

Läste rubriken och tänkte "oj det här inlägget kommer handla om teater och nån som börjar på a och slutar på ndreas.......... hehhehehee

2012-05-17 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0