jävla fittnylle

jävla äckelpäckel till människa som tog min väska på hultsfred. jag hatar dig. att du tog leg, bankkort (dock kom dessa tillbaka) pengar, solglasögon och en massa andra grejer har jag kunnat börja släppa lite. du är säkert skitful i mina solglasögon dessutom. men att du tog min engångskamera kan jag inte acceptera. bilderna på den kameran är helt ovärdeliga för mig och vad fan ska du med den kameran till? nu rinner tårarna i ren ilska när jag ser alla andras festivalbilder på facebook. jag vill ju ha mina bilder som jag skulle sitta och bläddra i när jag känner mig ledsen. inte en enda liten dokumentation äger jag nu från hultsfred och det är ditt fel. fittnylle.

du som stal min väska på hultsfred är en ful vidrig hora som kan gå och dö. fast innan du gör det vill jag ha tillbaka mina grejer.

nu ska jag be om ursäkt för mitt språk. ursäkta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0