jag skulle bara

har hängt  ensam i lägenheten ikväll. har haft en hemma-spa/tvätt/grey's anatomy-kväll. just för att jag har varit ensam har jag gått runt mer eller mindre naken. givetvis med fördragna persienner och gardiner. precis innan läggdags mindes jag den väntande disken och bestämde mig för att ta tag i den. endast iklädd i trosor går jag till köket plockar lite innan diskandet ska börja. ställer mig så småningom vid diskhon. det är någonstans här jag kommer till insikt om att köksgardinerna inte alls är igendragna. jag blev varse om det efter några evighetslånga ögonblick med ögonkontakt med den manliga grannen i huset mitt emot. fan. dök skamset och kvickt ner på köksgolvet och kröp sedan ut ur rummet. 
godnatt

Kommentarer
Postat av: nea

JAG DÖR

2012-06-25 @ 23:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0