the best halstrade fjällrödingen in sthlm

i lördags tror jag att jag åt det godaste jag någonsin kommer att äta. halstrad fjällröding med dillslungad potatis, vit sparris och gräslökshollandaise. och en grillad citronhalva. dra åt helvete vad god den maten var. och snygg också, maten var jättesnygg. ångrar att jag inte tog någon bild, men jag blev för uppsluppen så fort de ställde ner tallriken framför mig att jag helt enkelt inte kunde tänka på nåt annat. för att få er att förstå känslan, smaken och upplevelsen lite bättre hänvisar jag till how i met your mother, andra avsnittet på fjärde säsongen, "best burger in new york". fast byt ut burgaren mot halstrad fjällröding istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0