nkpg är ju riktigt trevligt

ja, det var det verkligen. det fanns massor med fina hus att titta på och parker med dyra blomsterarrangemang att gå igenom. dessutom fanns ju också lilla sällskapet tillgängligt att lyssna på. fett bra. solsken och grejer var det ju också. nkpg levererar och dit ska vi åka igen åtminstone en gång till i sommar, det har jill och jag bestämt. det är sagt och det ska bli gjort. linköping är ju uppenbarligen inte mycket att ha till sommarstad. 
 
för övrigt, jag tog ett par bilder. tror jag ska lägga upp dom imorgon. eller så sparar jag dom till ett annat tillfälle. i vilket ska jag inte visa dom nu. nu ska jag sova. 
god natt, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0