lörsönmån

hejsan. i föregående inlägg var jag väldigt arg, med den ilskan är borta nu. jag har haft annat att tänka på, plus att min syster låtit mig veta att det finns nagellacksthinner. en sådan investering skall göras snarast. annars då? i lördags var mami, papi och jag på brunneby. där åt vi gott och köpte äppelmust som jag genast drack upp så snart jag blivit avsläppt vid lägenheten. därefter bar det in i duschen och sedan till ågatan där vi drack öl. katta bjöd in mig, linnéa, max och jill till sig för att dricka champagne. det gjorde vi. efter att vi tomt våra glöggmuggar på champagne lät ågatan återigen lockande. vi gick dit. öl. sedan hem till katta igen. efterfest och trivial pursuit. morgonpromenad hem.
 
i söndags gjorde jag inte ett dyft så den dagen hoppar vi över. fortsätter med dagens dag. lunch med emma (tog en skitsnygg bild på henne och jag skulle gärna lägga upp bilden nu på en gång, dessvärre har jag precis målat naglarna och sladden till mobilen ligger i väskan. vill inte riskera lacken, lixx). emma är så mysig och snygg. browsade lite på stan tillsammans och sen åkte jag hem. och sen åkte jag hemhem, hem till hovby där jag nu sitter i soffan mätt på tacos. snart ska jag sova. 
 
varsågoda, en helt okej lång sammanfattning över vad jag gjort de senaste dagarna. imorgon funderar jag på att blogga om någonting kul istället. 
godnatt 
 
en ytterst charmerande bild som redan fanns på datorn. 

Kommentarer
Postat av: ellie

SNYGGA TUTTAR

2012-07-17 @ 00:28:34
Postat av: Anonym

ååh jag tänkte precis likadant!

2012-07-17 @ 00:32:56
Postat av: Emma

Åh mysis! Du är snygg.

2012-07-19 @ 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0