johannelund ågb kaserngatan

som så många gånger förr var det häng på ågatan igår kväll, rätt rutinmässigt egentligen men det betyder inte att det inte var trevligt. tvärtom, det var en fett bra kväll. dessutom började vi kvällen bra med förkrök i johannelund hos jill, vars balkong vi hängt på alldeles för lite denna sommar. skitsnack och wild dances. efter johannelund och efter ågb bjöds det på efterfest. hos mig. även det har kommit att bli rätt rutinmässigt under den senaste tiden. prinskorv i tortillabröd, house of wax och sängar gjorde efterfesten. 
och jill! vad hände med min öl? den öl som jag köpte, tog en klunk av, ställde på bordet, bad dig att vakta medan jag gick iväg en sväng? när jag kom tillbaka var både du och ölen borta punkt punkt punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0