pepp

scandic city och ekholmen city,  det var där jag hängde ikväll. jag och tio andra luciakandidater. och så föräldrar och kampanjledare. ( vi kollade ut kläder inför fotografering för corren på torsdag i gamla linköping. kom förbi och säg hej, vet ja! eller nej förresten, gör inte det. men i alla fall, det var rätt chill liksom. de kommande veckorna däremot, inte riktigt lika chill. mitt liv kommer troligtsvis kollapsa. jag kommer få syrebrist och hjärtklappning av all stress. jag kommer inte hinna träffa mina vänner eller familj. de kommer glömma bort mig och jag kommer dö ensam. men det blir kul. jag är pepp.
mitt mission inför hösten:  lära mig att sova med öppna ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0