vad gör jag?

ingenting. jag gör verkligen ingenting.
elin kräver en lite starkare blogginsats från min sida, men det är ju fan svårt. jag har ju ingenting som kan vara roligt för er, min ofantliga mängd läsare, att läsa om för tillfället.

fun fact #1 - i morse blev jag väckt av en random snubbe som stod och stirrade in genom mitt fönster. jag höll på att kissa på mig, så rädd blev jag. juste, vi målar om huset, det var därför det stod en människa på en stege utanför mitt fönster.

fun fact #2 - en av målarna är lite lik Bill Compton. fast blonderad och inte riktigt lika sexig

Kommentarer
Postat av: Emma

2011-06-22 @ 14:59:41
Postat av: Emma

Bill Compton!? Niiiice

2011-06-22 @ 15:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0