turn back time

skolavslutning var det för mig igår, och student för mina treor. kul för dom. jag är jätteglad för deras skull. typ.
näääärå. de är så fina och de förtjänar all lycka i världen!

det sjuka är att det här läsåret redan har nått sitt slut. det har gått så sjukt jävla fort. jag hänger ju knappt med i mitt eget liv. tiden går ju som känt fort när man har roligt. jag är så tacksam för min klass. de är så fina så det är något satlöst (och emma, jag kommer sakna dig så sjukt mycket!!!!!! du är mer än välkommen tillbaka)
jaa, jävlar vad jag ska ta vara på den här tiden och njuta.
men ändå.. allra helst vill jag vara liten igen. det var sjukt nice.

och ja, rubriken är en referens till racoons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0