true blood S04E01

i skrivande stund håller jag på att dö. dels av spänning och nervositet. jag är så otroligt exhalterad. första avsnittet av true blood säsong fyra finns nu på min dator, därav spänningen och nervositeten. jag håller på att dö lite av ansträngning också eftersom jag måste hindra mig själv på att kolla på det, trots att jag vet att jag inte har så mycket självkontroll. men jag får absolut inte titta på det för ikväll har jag en dejt tillsammans med jill och linnéa då vi ska se det första avsnittet tillsammans. det här med true blood är en jävligt stor grej för oss

men först ska jag in till stan och klippa håret. har inte bestämt mig vad som ska ske med det än, men det märks. och kanske, kaaaanske får ni se en bild på min nya frilla, men det beror på om jag tänker bli så seriös med bloggandet

hej då så länge

Kommentarer
Postat av: 23slak

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

2011-06-27 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0