uppdatering

jag har levt ett skönt liv på systers folkhögskola nu i några dagar. trädgård och hantverk är det hon pluggar där. trots att jag inte ens kan hålla liv i en kaktus så lockar det faktiskt sjukt mycket, lite besynnerligt kanske. trevligt folk fanns det gott om. lite estet sådär. livet på vårdinge folkhögskola verkar soft. kanske är det där jag hamnar efter studenten. den som lever får se, helt enkelt.

vad är det som hänt annars då? sjuka dödsjutningar i utöya och ett bombarderat oslo (wzup with that, norge?). en död amy winehouse. jag har drabbats av en näst intill dödsbringande förkylning och det är endast några ynka dagar till emmaboda, (wzup with that, mitt immunförsvar?). vår kastrerade hankatt har tydligen gått och blivit homosexuell. han har blivit förälskad i en hankatt uppe i lagårn, så han är aldrig hemma nu för tiden. tråkigt. men vi har en ny tv i lägenheten, och det är ju nice.

och förresten, angående inlägget under. det blev aldrig av. hoppeligen blir det av så småningom. men som sagt, den som lever får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0