taktiskt

nu är jag hemma från hultsfred, och allt är frid och fröjd förutom träningsvärk av allt dansade, halsont av allt skrikande, huvudvärk av utebliven sömn och diverse andra krämpor. men det har varit så galet trevligt, så galet najs så att jag knappt orkar förklara. ni får tänka er själva hur fantastiskt det har varit.

grejen är den att jag har ungefär 100 bilder från hultan och att lägga ut alla kanske är lite att ta i. därför tänker jag taktiskt genom att dela upp det hela i mindre delar. lite då och då liksom. då kommer inte ni, mina läsare (eeeehehe), att tröttna på att kolla på dem och dessutom har jag då försäkrat mig själv om lite bloggvirke en kort tid framöver. taktiskt som fan.

bilder kommer snart alltså, inte nu. och de kommer också förmodligen på facebook. stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0