största dilemmat ever

ett av mina största problem här i livet är att jag inte tål ljudet att tuggande munnar. jag tål det verkligen inte. det börjar krypa i fingrarna och jag får någon konstig hybridkänsla, typ ilska, frustration, irretation och nåt mer. typ så. skitjobbigt är det. en lösning är att jag skulle äta själv men då hör jag ju mitt egna tuggande ännu tydligare. fast ändå, det olidligt tråkigt att äta utan sällskap. fan. som sagt, största dilemmat ever. man skulle kanske kunna skypa? någon?

Kommentarer
Postat av: LIENE

Jag hade samma känsla förut:O ville bara slå till nån som satt och åt bredvid. Vet inte hur det växte bort medan jag blev större men har fortfarande svårt äta ensam nära någon annan för oroar mig att det låter äckligt eller att den andra kanske också kommer bli ilsken.

2011-07-08 @ 16:39:45
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0