snart så

jag förvånas över min statistisk här på bloggen. den är hög. det borde den inte vara. med tanke på att nästan alla, (inte alla, men nästan alla) mina vänner är på emmaboda så borde den ligga på en mycket lägre siffra än vad den gör. vilka är det då som tar sig tid att läsa det här?

men nu är det inte långt tid kvar innan jag får joina mina fina vänner i den småländska leran på emmaboda. lin, jazz och jag anländer lite senare än alla andra, men vad gör väl det. lin och jag har fått lite extra tid att kurera oss och det tackar vi för. candy girlz och sussy pussy är extra taggade nu när vi fått vänta så länge, så länge. tag dig i akt, du som befinner dig på emmaboda...

peppepppepepppepeppeppeppepppeppeppepppepeppeppeppeppepp

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag läser din blogg medans alla andra är på Emmabooooda!!! :D puss!

2011-07-27 @ 23:56:59
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0