det är i kisa det händer

lars winnerbäck spelar i kisa, och vad väljer jag att göra? jo, att skypa med lin i ungefär fem timmar. jag valde helt rätt. jag skulle inte vilja utsatta någon annan än mina föräldrar (och lin dårå) för att se mig just nu. ur en närborre rinner det snor och ur den andra rinner det blod. en jämn och stadig ström från båda näsborrar. fräsh brud. men nu har lin och jag lagt på och det känns tomt. väldigt tomt.
skype är bäst i världen. och lin. och justin bieber-kepsen. och hannah montana
här får ni en bild från igår natt. fräsh brud som sagt. dessutom blodade jag ner min nya tröja.

är jag sjuk i huvudet som knäpper av ett kort under ett näsblodsanfall?

Kommentarer
Postat av: Lin

O HERRE JESUS!!!! du sa att det rann! men va tusan! DET ÄR JU FUCKING BRUTALT!!!!

2011-07-26 @ 23:52:09
URL: http://lysmedmobilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0