cherishable

har haft en sån förbannat fin dag och kväll med vänner, familj och vänners familj. gig med al-iz på torget på förmiddagen och senare grytö med alla dess aktiviteter som exempelvis grillning, kortspel, fiske, bastubad, kubb, och diskussioner som löser alla stora problem i världen. vi var inte långt i från att finna botet mot cancer.
gemytligt till det yttersta.

och en liten detalj som jag ska tillägga angående kubbspelandet är att jag inte slog ner kungen. absolut inte. tro inte på vad nån annan säger om det, för det är ren lögn. typ

men i alla fall, nu kommer en drös med bilder

jillepill på båtresan ut. hon njöt stört mycket

båtrace

jill och jazz chillar gaaaaalet på en brygga

chillar galet på en sten

anna chillar galet på en båt

söta på långt håll...

men ännu sötare på nära håll.


hålla underbettet

dagar som den här är väldigt cherisable. jag ska försöka ta vara på dem så gott det går. och det är fett att jag äntligen har börjat dokumentera dem

hörs. puss och kram

Kommentarer
Postat av: 23slak

åååh, vi är så fiiiiina! synd att det inte blev några kort i bastun dock. när det rann..

2011-07-09 @ 23:40:04
Postat av: grävskopan

Suuuupermysiga bilder va! Vi får planera en till grytödag typ v 29 då vi åker ut och skriver lite nytt vafan :)

2011-07-11 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0