definitionen av missnöje

idag gick jag in för att baka en kladdkaka. världens godaste kladdkaka. jag hittade en kladdkakeblogg och där fann jag ett mycket lovande kladdkakerecept. nedan kan ni läsa några av recensionerna.

-Så god och fyllig, chokladsmaken går igenom mina smaklökar och gåshuden framkallas.

-Världens godaste kladdkaka :D

-"Did I tell you that I love you? Did I tell you that I need you so?" Oh, kärleksförklaring till en underbar kaka!

-sjuuuuuukt kladdig. jäääääääääääääätte god. och sjuuuuuuukt kladdig. jag gillade ströbrödet väldigt mycket är som en kladdig och våt dröm.

-OOOOOOOOOOH NICEEEEEEEEEEEE CAAAAAAKEEEEEEEE BIATCHES!!!<3<3<3 TRY IT!!!!!<333333333333

-Underbart gudomlig kladdkaka, mina smaklökar smälter bort och jag drömmer mig bort till en annan värld!

-Den ljuvligaste kakan min mun nånsin smakat på, det var nästan så jag en orgasm skulle få. Den är värd att baka, för det är en sensuell kaka.

jag blev glad och tänkte att det här nästan verkade för bra för att vara sant. det var det också. kladdkakan var helt okej. punkt.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hahahaha!

2011-12-04 @ 15:54:00
URL: http://livehappilyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0