sista helgen på sommarlovet -11. resumé

har nog aldrig tidigare varit med om att ett sommarlov varit över så snabbt som detta. om en timme ska jag till skolan för att bli förberedd för det värsta, jobbigaste, tråkigaste och överdrivet-mycket-läxor-och-prov-proppade årskursen under hela gymnasietiden. men det är tur att jag har mina fina vänner där. har saknat alla. och jag saknar treorna. det riktiga es3a alltså. de kommer alltid vara våra treor och vi kommer alltid vara era nollor ♥

sjukt kluven inför det här med skolstart, alltså. men nog om det

från den gångna helgen:
-spelning på l'orient. värt!
-balkonghäng. värt!
-brunch. värt!
-balkonghäng. värt!
-dance wii. värt!
-balkonghäng. värt!
-balkonghäng. värt!
-keep it loud. värt!
-en stekt kamera. ovärt.
-dans, dans, dans. värt!
-balkonghäng. värt!
-fina människor. värt!










SJUKASTE BILDER EVER


sovställningen som resulterade i ett snyggt blåmärke i pannan

en värd helg, helt enklet.
hörs,  puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0